פודיק - Foodik

רעיון לארוחה בשרית מרשימה

חמין מרוקאי עם אסאדו

חמין מרוקאי עם אסאדו
5/1/2023 14 שעות ו-20 דקות בינוני
חמין מרוקאי או סחינה או צ'ולנט או דפינה, תקראו לו איך שבא לכם מה שבטוח שהמתכון הזה יבוא לכם כמו כפפה לשבת בצהריים או לארוחת צהריים, ההכנה מהירה במיוחד, הבישול? איטי במעלות נמוכות בתנור או על פלטה, הטעם? אי אפשר להפסיק לאכול! תנסו ותיצמדו למתכון.
כניסה למתכון 20978 צפיות

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים
12/3/2023 5 שעות ו-20 דקות בינוני
צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים או צלי כתף בקר בשר מספר 5 ברוטב הכי טעים בעולם! מנה חגיגית לערב שבת או לחג, ללא גלוטן, הבשר רך נימוח ומתפרק בפה, אתם תכינו את המתכון שלי ולא תרצו להפסיק להכין אותו לעולם, באחריות! קלי קלות וסופר מרשים וטעים.
כניסה למתכון 19340 צפיות

פילה בקר בתנור עם תפוחי אדמה

פילה בקר בתנור עם תפוחי אדמה
18/9/2021 35 דקות בינוני
פילה בקר בתנור עם תפוחי אדמה עם סילאן שמן שומשום ועוד דברים טובים, מתכון קל טעים ומזין שמתאים לארוחת שישי או סתם לאמצע השבוע או לארוחת צהריים מיוחדת, אם בא לכם מידת עשייה פחותה ממה שכתבתי ניתן לשים בתנור 25 דק' או אפילו 20 דק'
כניסה למתכון 12199 צפיות

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 9866 צפיות

קציצות ברוטב עגבניות ואפונה

קציצות ברוטב עגבניות ואפונה
14/3/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
קציצות ברוטב עגבניות אפונה ובצל מקורמל - טעים ממכר שווה אחלה ארוחת צהריים מהירה שילדים אוהבים, תוכלו להכין בקלי קלות את המנה ולשמור לכם בכיף ליום שלמחרת! קל מהיר טעים ולא מסובך לעבודה, עם המצרכים הנפלאים של "טעם הטבע" שיקלו עליכם!
כניסה למתכון 9750 צפיות

אסאדו בתנור עם ירקות שורש

אסאדו בתנור עם ירקות שורש
15/3/2022 4 שעות ו-5 דקות בינוני
אסאדו בתנור עם ירקות שורש עם סילאן סויה ועוד דברים טובים: שום, תפוחי אדמה, שורש סלרי, שורש פטרוזיליה, בטטה סגולה, בטטה, ועוד! תוך 3 וחצי-3 שעות ו-45 דקות תקבלו נתח אסאדו רך מתפרק מהעצם עסיסי ששווה לחכות בשבילו, חבל על הזמן!
כניסה למתכון 8396 צפיות

המבורגר ביתי עסיסי מושלם

המבורגר ביתי עסיסי מושלם
14/6/2021 שעה ו-10 דקות קל
מתכון מנצח - המבורגר ביתי מושלם טעים עסיסי וקל להכנה! תוך 10 דקות עבודה תוכלו להנות מהמבורגר כמו במסעדות! עקבו אחר ההוראות ותוכלו להנות מאחלה ארוחת צהריים / ארוחת ערב טעימה במיוחד! תוסיפו טבעות בצל בצד, קטשופ, מיונז, חסה בצל סגול ותהנו מאחלה מנה!
כניסה למתכון 6729 צפיות

לחם בשר ועשבי תיבול

לחם בשר ועשבי תיבול
24/2/2021 שעה ו-25 דקות קל
רעיון לארוחת צהריים או ארוחת ערב מושלמת בקלות קלות! אפשר להגיש גם לערב שישי או ליום שבת - לחם ממולא בבשר ועשבי תיבול: פטרוזיליה, כוסברה, נענע, שמיר, טימין, עירית, ועוד, לכל מי שאוהב בשר: חובה לנסות בבית ולהכין!
כניסה למתכון 6266 צפיות

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5436 צפיות

תבשיל אסאדו פסטה איטלקי ברוטב בולונז

תבשיל אסאדו פסטה איטלקי ברוטב בולונז
21/9/2022 4 שעות ו-20 דקות בינוני
תבשיל אסאדו פסטה איטלקי ברוטב בולונז מסורתי - דמיינו בשר אסאדו משובח שמתבשל ברוטב בולונז איטלקי כ-4 שעות ואח"כ אתם מפרקים אותו לתוך פסטה מבושלת, יוצקים מהרוטב העשיר ואוכלים את המנה המנחמת הזו. לא חלום? אסאדו מפורק ברוטב בולונז עם פסטה ארוחת צהריים מרשימה טעימה ומיוחדת!
כניסה למתכון 1726 צפיות

קציצות פרגיות שווארמה ובצלים מקורמלים

קציצות פרגיות שווארמה ובצלים מקורמלים
28/8/2022 שעה ו-50 דקות בינוני
קציצות פרגיות שווארמה עם בצלים מקורמלים שאתם חייבים להכין לארוחת צהריים! תבשיל טעים שאפשר לאכול עם אורז לבן או לאכול עם פרנה חמה וטרייה, באמת שזה לא מסובך! הקציצות עסיסיות וטעימות ואל תוותרו על הטיגון לפני הכניסה לסיר, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 1435 צפיות

תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית

תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית
13/9/2023 4 שעות ו-30 דקות בינוני
תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית צהובה וירוקה בבישול ארוך שיתפרק לכם בפה עם מח עצם והמון טעם! עם המוצרים המעולים של סנפרוסט שיהפכו את החיים לקלים (בצלים חתוכים, שעועיות חלוטות). כנסו וצפו במתכון.
כניסה למתכון 735 צפיות

באנים עם אסאדו מפורק

באנים עם אסאדו מפורק
26/9/2023 6 שעות קשה
באנים עם אסאדו מפורק וטחינה ירוקה, מפוצצים בטעם, עם מחבת MY PAN של מגנוס שמשלבת כמה פעולות במחבת אחת: אידוי, בישול טיגון ועוד. אסאדו רך נימוח מפוצץ בטעם שאתם חייבים להכין בבית, אפשר לאכול אותו איך ועם מה שרוצים!
כניסה למתכון 640 צפיות

ביף בורגיניון צרפתי

ביף בורגיניון צרפתי
1/2/2024 4 שעות ו-45 דקות בינוני
ביף בורגיניון צרפתי כמו במסעדות עם טעם מעט מעושן והכל בבישול איטי ארוך שיעניק לכם לבשר אקסטרה טעם ורכות משוגעת. אל תדאגו האלכוהול שביין מתאדה בבישול הארוך ככה שתצטרכו לחכות ולטעום לקראת הסוף את התבשיל המנחם החורפי המדהים הזה.
כניסה למתכון 313 צפיות

עוף בתנור בישבש חמוץ

עוף בתנור בישבש חמוץ
20/12/2023 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בישבש מפוצץ בטעם חמוץ טעים וממכר עם קולורבי שומר גזר תפוחי אדמה קטנים והכל בתבנית אחת ולתנור, מסוג המתכונים שתכינו בקלי קלות ולא תרצו להפסיק לאכול מהם! מושלם לשבת המלכה או לארוחת צהריים באמצע השבוע.
כניסה למתכון 140 צפיות

כריך אסאדו בשר מפורק

כריך אסאדו בשר מפורק
16/2/2024 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אם אתם קרניבורים המתכון הבא בול בשבילכם! כריך אסאדו עם בשר מפורק, איולי בטטה ושום עם מעט סרירצ'ה אמאלה אתם לא מבינים בכלל איזה ביס נדיר, תנסו להכין בבית בהול!
כניסה למתכון 129 צפיות

קובה מרוקאי

קובה מרוקאי
27/3/2024 שעתיים ו-30 דקות קשה
קובה מרוקאי מתכון מנצח הכלאה של 2 תרבויות במתכון אחד, הקובה האהוב עם כל הטעמים של הדג המרוקאי שכולנו אוהבים לאכול בשבת המלכה, אתם לא מבינים איזה ביס מחכה לכם, לשים על אורז לבן ולהתענג. תפתחו קצת את הראש ותנסו את ההמצאה החדשה שלי!
כניסה למתכון 95 צפיות

גיוזה בשר בקר מתכון

גיוזה בשר בקר מתכון
24/3/2024 שעה ו-5 דקות בינוני
גיוזה בשר בקר שאי אפשר להפסיק לאכול, ג'וסי בפנים, מעט עבודה אך לא מסובך להכנה, דורש מעט מיומנות קיפול בצק שרוכשים עם הזמן, שווה לנסות להכין בבית, אפשר לאדות בסיר אידוי ואפשר לטגן במחבת ולסגור שהאדים יבשלו את הגיוזה - כיסוני בשר טעימים :)
כניסה למתכון 44 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 32 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il