פודיק - Foodik

רוטב בייגלה מלוח

עוגת גבינה בייגלה מלוח

עוגת גבינה בייגלה מלוח
30/5/2021 20 דקות קל
עוגת גבינה בייגלה מלוח - מתכון קל לעוגת גבינה ללא ג'לטין, עוגה קרה, עוגת גבינה מרשימה, עוגת גבינה מיוחדת ומקורית עם רוטב בייגלה מלוח של גולדה! חובה לנסות להכין בבית, עוגת בייגלה מיוחדת שתעשה שואו בשולחן ותהיה עונג צרוף לחך שלכם! ספרו בתגובה איך יצאה לכם!
כניסה למתכון 15775 צפיות

כדורי שוקולד בלונדי בייגלה קרמל מלוח

כדורי שוקולד בלונדי בייגלה קרמל מלוח
10/1/2021 25 דקות קל
המצאת השנה שלי! כדורי שוקולד בלונדי בייגלה קרמל מלוח! כולל מתכון לרוטב בייגלה כמו של גולדה. טעים טעים ומיוחד! לא טעמתם בחיים קינוח שכזה, 3 ציפויים שונים: רוטב בייגלה, רוטב בייגלה ובייגלה גרוס, וקרמל, כל ביס - חגיגה לפה, חובה לנסות בבית!
כניסה למתכון 8935 צפיות

עוגת גבינה במבה בייגלה מלוח

עוגת גבינה במבה בייגלה מלוח
17/7/2021 שעתיים ו-30 דקות בינוני
עוגת גבינה במבה בייגלה מלוח - עוגת גבינה קלה להכנה ללא ג'לטין ללא אפיה וללא מיקסר גדול (מיקסר ידני שניתן להחליף בהקצפה ידנית), עוגת גבינה מרשימה עם רוטב בייגלה מלוח של גולדה, במבה בייגלה מלוח שיצאה לא מזמן, טעמים עזים וממכרים, חובה להכין!
כניסה למתכון 2805 צפיות

גלידת מגנום יוגורט בייגלה מלוח

גלידת מגנום יוגורט בייגלה מלוח
19/10/2021 3 שעות ו-15 דקות בינוני
גלידת מגנום יוגורט בייגלה מלוח מ-4 מרכיבים בלבד עם ציפוי של שוקולד בלונדי קרמל מלוח - גלידת חלבון טעימה אומנם לא תמימה אך כוללת בתוכה גם חלבונים, שווה לנסות בבית עם הילדים, אחלה גלידה, קלה להכנה שאפשר להכין בבית בקלי קלות.
כניסה למתכון 2520 צפיות

ממרח חלבון בייגלה מלוח

ממרח חלבון בייגלה מלוח
9/11/2021 10 דקות קל
ממרח חלבון בייגלה מלוח עם כ-93 גרם חלבון לכל הצנצנת! פיתרון נפלא לאוהבי המתוק, הבייגלה המלוח ואלה שצריכים לצרוך חלבון! נכון, זה לא שיא הבריאות, אבל עדיין זה שווה לאכול איזה כפית או 2 על הבוקר / למרוח על פריכית, תנסו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 2142 צפיות

עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח

עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח
15/7/2021 שעתיים ו-32 דקות בינוני
עוגות שמרים הן דבר מופלא. עוגות גבינה שמרים דבר נפלא עוד יותר, אבל אתם יודעים מה ממש מטורף? כשמשלבים בתערובת הגבינות את רוטב הבייגלה מלוח של גולדה! וואו! תהליך ההכנה לא כ"כ מסובך כפי שנראה לכם, חובה לנסות!
כניסה למתכון 1806 צפיות

פרנץ' טוסט בייגלה מלוח מגולגל

פרנץ' טוסט בייגלה מלוח מגולגל
27/9/2021 15 דקות קל
פרנץ' טוסט בייגלה מלוח מגולגל - מתכון קל תוך 10 דקות עבודה! רוטב בייגלה מלוח של גולדה, פרוסות לחם לבן ועוד כמה מצרכים יתנו לכם קינוח מהיר קל מושלם וטעים! פרנץ' טוסט לילדים או לארוחת בוקר מושחתת, לשבת בבוקר או סתם אם בא לכם לסגור פינה של מתוק!
כניסה למתכון 1404 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il