פודיק - Foodik

עוגות גבינה קרות טעימות

עוגת גבינה בייגלה מלוח

עוגת גבינה בייגלה מלוח
30/5/2021 20 דקות קל
עוגת גבינה בייגלה מלוח - מתכון קל לעוגת גבינה ללא ג'לטין, עוגה קרה, עוגת גבינה מרשימה, עוגת גבינה מיוחדת ומקורית עם רוטב בייגלה מלוח של גולדה! חובה לנסות להכין בבית, עוגת בייגלה מיוחדת שתעשה שואו בשולחן ותהיה עונג צרוף לחך שלכם! ספרו בתגובה איך יצאה לכם!
כניסה למתכון 15756 צפיות

עוגת גבינה אוראו קרה ללא אפייה

עוגת גבינה אוראו קרה ללא אפייה
26/1/2021 3 שעות ו-40 דקות בינוני
אם אתם חובבי עוגות גבינה ועוגיות אוראו זו העוגה האולטימטיבית עבורכם! עוגת גבינה אוראו קרה ללא אפייה שמתאימה גם לחג שבועות וגם סתם לסוף השבוע לכם ולכל המשפחה, מתכון קליל שיכול להוות לאחלה של קינוח לכולם, כנסו תכינו וספרו איך יצא לכם.
כניסה למתכון 6099 צפיות

עוגת גבינה לוטוס קרה ללא ג'לטין

עוגת גבינה לוטוס קרה ללא ג'לטין
18/2/2021 3 שעות ו-30 דקות בינוני
עוגת גבינה לוטוס קרה ללא ג'לטין ללא אפייה עם עוגיות לוטוס במרכז העוגה! עוגה סופר קרמית, עשירה, טעימה ומוצלחת שתתאים לחג שבועות או כקינוח לכל ארוחה או סתם כמשהו מתוק לצד כוס קפה או כוס תה טובה, חובה לנסות בבית, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם :)
כניסה למתכון 3917 צפיות

עוגת גבינה במבה אדומה קרה ללא אפייה

עוגת גבינה במבה אדומה קרה ללא אפייה
14/9/2021 4 שעות בינוני
עוגת גבינה במבה אדומה קרה ללא אפייה - מתכון לעוגה ליום הולדת לילדות או אם בא לכם עוגה בטעמים של שוקולד לבן במבה אדומה ופתיבר ורוד בטעם פטל, תקפידו על השלבים ויצא לכם מושלם! אם יש לכם שאלה אני נמצא באינסטגרם, חפשו Foodik ומצאו אותי.
כניסה למתכון 1716 צפיות

עוגת גבינה מקופלת קרה

עוגת גבינה מקופלת קרה
6/7/2023 4 שעות ו-30 דקות בינוני
עוגת גבינה מקופלת קרה ללא אפייה ללא ביצים שמכינים בקלי קלות, כזו שתעשה הרבה שואו על השולחן והטעם שלה? השם ירחם! טעים בקטע אחר! מש כמו מעין גלידת מקופלת שווה, פירורי הביסקוויט יתמוססו לכם בפה וישתלבו עם העוגה.
כניסה למתכון 1247 צפיות

עוגת גבינה קינדר

עוגת גבינה קינדר
18/5/2023 3 שעות ו-25 דקות בינוני
עוגת גבינה קינדר מושלמת לשבועות ללא ג'לטין ללא סיבוכים מיותרים! עם ביסקוויטים פתיבר שוקו וקינדר שוקו בונס אמאלה ואבאלה איזו עוגה מיוחדת אתם לא מאמינים אפילו. מתכון קליל ומהיר שחובה על כל שולחן. מושלם גם לסוף השבוע!
כניסה למתכון 1076 צפיות

עוגת גבינה טירמיסו ללא גלוטן

עוגת גבינה טירמיסו ללא גלוטן
25/5/2023 4 שעות ו-15 דקות בינוני
עוגת גבינה טירמיסו ללא גלוטן - כמובן לא הטירמיסו הקלאסי אבל סטייל טירמיסו ותאמינו לי אחרי שתכינו את העוגה הזו אתם לא תרצו להפסיק לאכול ממנה, היא תקצור הרבה מחמאות, הטעם של הברנדי עם הקפה פשוט מעולה, והשוקולד הקצוץ בתערובת? חלומי!
כניסה למתכון 345 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il