פודיק - Foodik

ארוחת בוקר כשרה לפסח

פיצה חלבון מבצק טונה ללא גלוטן

פיצה חלבון מבצק טונה ללא גלוטן
26/4/2023 28 דקות קל
פיצה חלבון מבצק טונה ללא גלוטן שווה לנסות להכין בבית לשומרי משקל או למי שנמצא באורח חיים בריא או בחיטוב כדאי לכם לנסות, זה גם טעים וגם בריא ואל תדאגו אם אתם לא מערבבים גבינה וטונה חפשו למעלה פיצה טחינה ותמצאו עוד פיצה עם בסיס אחר לבצק ללא גלוטן תהנו!
כניסה למתכון 7692 צפיות

ג'חנון דפי אורז ללא גלוטן

ג'חנון דפי אורז ללא גלוטן
1/3/2023 15 דקות קל
יאבלולו שמבלולו! ג'חנון דפי אורז ללא גלוטן במחבת בקלי קלות! אם אתם רוצים רעיון לארוחת ערב קלה מהירה תוך 10 דקות עבודה קבלו מתכון משגע לג'חנון דפי אורז מופחת שומן (נכון שהרגיל טעים יותר אבל זה סוגר אחלה פינה ודי דומה!) בקלי קלות!
כניסה למתכון 3752 צפיות

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן
8/4/2023 45 דקות בינוני
נאגטס כמו של מקדונלדס ללא גלוטן כשר לפסח קריספי טעים וממכר שהילדים שלכם לא ירצו להפסיק לאכול! תוכלו להכין איתם בחג וגם להנות מאחלה ארוחת צהריים בשרית טעימה ומפנקת! לא לשכוח קטשופ ומיונז בצד, האמינו לי שמדובר במתכון סופר שווה!
כניסה למתכון 3611 צפיות

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן
19/4/2023 27 דקות קל
לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן כשר לפסח טעים ממכר ושווה! מושלם ל אירוח בופה חלבי או סתם ל ארוחת ערב באמצע השבוע עם הילדים או אפילו לכם תוכלו להכין את הלחמניות ולהתענג עליהן בבוקר! שווה, קל, מהיר, טוסו להכין את לחמניות הגבינה האלו!
כניסה למתכון 3256 צפיות

טורטיות עדשים שחורות מ-2 מרכיבים

טורטיות עדשים שחורות מ-2 מרכיבים
4/1/2023 10 דקות קל
טורטיות עדשים שחורות מ-2 מרכיבים בלבד או לאפות עדשים שחורות תקראו להן איך שבא לכם! הן מפוצצות חלבון, ללא גלוטן וקלות להכנה במיוחד! תוכלו למלא אותן במה שרק תרצו! גבינה ביצה טונה וכל הבא ליד, שווה טעים משביע ומזין במיוחד!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3147 צפיות

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח
15/3/2023 10 דקות קל
מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח פרווה עם חלב סויה או חלב שיבולת שועל בקלי קלות! אפשר להכין מגולגלאווח ללא גלוטן ופחות משמין מהרגיל! למי שבחיטוב ורוצה לשמור על הגזרה תכינו את זה ואתם תודו לי! אחלה ארוחת בוקר לפסח!
כניסה למתכון 2429 צפיות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות
18/3/2023 שעה קל
בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות ללא גלוטן כשר לפסח! למי שאוהב מדובר בבורקס דפי אורז חלבון עם גבינות פטריות ובצל מטוגנים, הטעם? יוצא דופן! הערכים? מעולים! כשר לפסח אפשר להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב בקלי קלות!
כניסה למתכון 2128 צפיות

מרק קניידלך לפסח

מרק קניידלך לפסח
5/4/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק קניידלך לפסח - קניידלך בתוך מרק עוף טעים עשיר ומלא עם גזר תפוח אדמה סלרי ופטרוזיליה, הטעם? גן עדן? קשה להכין? ממש לא! בקלי קלות תוכלו להכין את מרק הקניידלך המושלם לשולחן החג! תהנו!
כניסה למתכון 1844 צפיות

חביתת ירק כשרה לפסח

חביתת ירק כשרה לפסח
23/4/2022 37 דקות קל
חביתת ירק כשרה לפסח - מתכון קל / רעיון לארוחת בוקר כשרה לפסח שתתאים לכם וגם לילדים שלכם כמו כפפה בחג / ביום חול רגיל! עקבו אחר ההוראות, גלגלו לכם את החביתה באיזו מצה תמרחו איזו גבינה ויאללה מובטח לכם ביס חלומי, בתיאבון
כניסה למתכון 1189 צפיות

סלט גבינת מאנורי

סלט גבינת מאנורי
18/9/2023 15 דקות קל
סלט גבינת מאנורי עשיר צבעוני יפה ומושקע שתוכלו להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב שלכם, הטעמים פשוט יתחברו נפלא עם התאנים המתוקות, הגבינה עצמה מטורפת בטעם! לקחת חתיכת לחם טרייה ולאכול עם הגבינה הצזיקי והירקות, יאסו - תהנו!
כניסה למתכון 146 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il