פודיק - Foodik

אוכל לאירועים משפחתיים

קובה סלק אדום

קובה סלק אדום
26/1/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
קובה סלק אדום דק במעטפת עם פטנט קליל + פטנט להקפאת הקובה, מתכון מדויק מנצח שאתם חייבים להכין לארוחת הצהריים או לשבת, מובטח לכם עונג צרוף בחך! שווה במיוחד! בשר עם בהרט, סלרי מעט שומן והרבה טעם! קובה סלק מתכון מנצח שכדאי להכיר, כנסו!
כניסה למתכון 66142 צפיות

מרק ירקות עשיר

מרק ירקות עשיר
19/12/2022 שעה ו-45 דקות בינוני
מרק ירקות עשיר טעים מפוצץ בטעם עם שורש סלרי שורש פטרוזיליה והרבה ירקות טובים! אחרי יום יומיים במקרר אפילו יהיה טעים יותר! מומלץ להכין מרק לחורף טעים במיוחד! נסו וספרו לי בתגובה איך יצא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 27956 צפיות

עוף חמוץ מתוק

עוף חמוץ מתוק
15/1/2023 25 דקות בינוני
עוף חמוץ מתוק פריך טעים תוך 10 דקות עבודה, רוטב טעים במיוחד, 2 טיגונים לחזה העוף עם ציפוי קורנפלור וקמח לפריכות שיא והטעם? חבל על הזמן! נסו להכין ארוחת צהריים בשרית לפי המתכון הזה ותכתבו לי בתגובה איך יצא לכם, אתם תודו לי הרבה :)
כניסה למתכון 17508 צפיות

מג'דרה עם עדשים שחורות

מג'דרה עם עדשים שחורות
1/1/2023 40 דקות בינוני
מתכון למג'דרה עם עדשים שחורות בצל מקורמל וטעם נפלא! האורז יוצא אחד אחד הטעם? אליפות! עם הכמון והבהרט תקבלו טעמים מצויינים! מג'דרה לארוחת צהריים לשבת או לכל יום בשבוע, פשוט כנסו תכינו וספרו לי איך יצאה לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 7105 צפיות

בצלים ממולאים מקורמלים עם אורז עגול ושמיר

בצלים ממולאים מקורמלים עם אורז עגול ושמיר
3/2/2021 שעתיים ו-15 דקות בינוני
לכל חובבי המתכונים הטבעוניים / הממולאים / התוספות - זה המתכון המושלם עבורכם! בצלים ממולאים מקורמלים עם אורז עגול, שמיר, מיץ לימון, מלח, פלפל ושמן זית! קל להכנה וסופר טעים! אפשר להגיש כמנה חמה או מנה קרה כתוספת או כארוחה בפני עצמה, שווה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 5689 צפיות

פסטה שמנת בטטה קרמית

פסטה שמנת בטטה קרמית
4/8/2023 30 דקות קל
פסטה שמנת בטטה מתכון מנצח רוטב קרמי עשיר שלא תרצו להפסיק לאכול והכל בזכות הטיפול הנכון בבטטה ושימוש בשמנת מתוקה ולא שמנת לבישול! כנסו עקבו אחר ההוראות ותצא לכם פסטה משוגעת! לכל חובבי אוכל מתקתק ובטטות, זה המתכון המושלם עבורכם!
כניסה למתכון 1732 צפיות

אסאדו בבירה ברביקיו ודבש

אסאדו בבירה ברביקיו ודבש
10/1/2023 6 שעות ו-15 דקות בינוני
אסאדו בבירה ברביקיו ודבש - בירה כהה Leffe, פטריות, בצלים וטעם אחד מתקתק מנצח! אסאדו מתפרק ונימוח שאפשר לשים בבאן או לאכול כמובן בצלחת עם הפטריות הטעימות, אפשר ורצוי למזוג על אורז לבן ואפשר להשתמש בציר אח"כ לעוד תבשילים, עם סיר ברזל יצוק של מגנוס.
כניסה למתכון 1470 צפיות

פלפלים ממולאים בבשר ואורז

פלפלים ממולאים בבשר ואורז
31/8/2023 שעה ו-40 דקות בינוני
פלפלים ממולאים בבשר ואורז עסיסיים מפוצצים בטעם ולא יבשים, עם שמיר מעט קינמון בהרט ועוד דברים טובים, כל ביס - חגיגה בפה! מושלם לכל אלו שאוהבים מאכלים מבושלים טעימים שרק משתבחים ככל שעוברים הימים והאוכל קצת עומד במקרר, כנסו!
כניסה למתכון 1350 צפיות

כדורי שניצל בטעם שווארמה

כדורי שניצל בטעם שווארמה
28/5/2023 20 דקות קל
כדורי שניצל בטעם שווארמה קריספי ממכר טעים וקל להכנה! תוך 10 דקות עבודה תוכלו להכין מתכון סופר טעים לכם או לילדים! לא לשכוח את הטחינה, העמבה או הקטשופ והמיונז כי אתם הולכים להתמכר לכדורי הבשר האלו.. חבל על הזמן..
כניסה למתכון 1179 צפיות

דג סלמון בתנור ברוטב פסטו

דג סלמון בתנור ברוטב פסטו
31/8/2023 50 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב פסטו פרווה טעים מהיר קל להכנה ומרשים על השולחן מתאים לארוחת צהריים לערב שבת או סתם למי שרוצה לאכול ארוחה מזינה וטובה ולגוון את רשימת מתכוני הסלמון שלו (לא עוד רוטב מתקתק..) כנסו מיד!
כניסה למתכון 767 צפיות

המבורגר שניצל ביסלי בורגר

המבורגר שניצל ביסלי בורגר
18/9/2022 20 דקות בינוני
המבורגר שניצל ביסלי בורגר מטורף עם הביסלי החדש של אסם - ביסלי בורגר! הטעם? משוגע! הבנייה של ההמבורגר? עוד יותר! תחשבו בתחתית הלחמנייה רוטב סטייל ביג מק עם השניצל ביסלי בורגר ובצל סגול עגבנייה חסה ועוד דברים טובים.. כנסו בהול!
כניסה למתכון 619 צפיות

קציצות עוף אפויות בתנור

קציצות עוף אפויות בתנור
10/2/2024 54 דקות בינוני
קציצות עוף אפויות בתנור מפוצצות בחלבון עם בטטה בצל מטוגן סלרי ועוד דברים טובים! במסה יש גם 3 ביצים שקושרות את הקציצות ומוסיפות עוד חלבון למנה! שווה להכין! עם תרסיס שמן ולתנור! אחלה מקור לחלבון למי שמתאמן בחדר כושר ולמי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא
כניסה למתכון 396 צפיות

קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה

קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה
7/9/2023 שעה ו-35 דקות בינוני
קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה - קציצות מפוצצות בטעם עסיסיות וממכרות בטירוף שהילדים יחסלו! קציצות כאלו שיקצרו המון מחמאות מכל מי שיאכל מהן, שווה לנסות להכין בבית! הטעמים של הבצלים המקורמלים והגזרים העגבניות והאפונה עם הקציצות הופכים למדהימים, לא לשכוח את האורז הלבן!
כניסה למתכון 327 צפיות

קובנה תימנית אסלית פרווה

קובנה תימנית אסלית פרווה
8/2/2024 שעתיים ו-40 דקות בינוני
קובנה תימנית אסלית פרווה לשבת המלכה של סבתא שושנה ז"ל בצורת פרחים או שושנים טעימה ברמות מרקם נפלא וקראסט משובח מבחוץ, אתם חייבים לנסות להכין, באמת שזה בכלל לא מסובך ויוצא פשוט נפלא לפי ההוראות שלי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 315 צפיות

קציצות בשר לימוניות חמוסטה

קציצות בשר לימוניות חמוסטה
20/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
קציצות בשר לימוניות ברוטב חמוסטה שאי אפשר להפסיק לאכול! טעם לימוני משגע, פשוט לשים על אורז לבן ולאכול, מנה עיקרית לשבת המלכה או לסתם יום לארוחת הצהריים המשפחתית, תהנו, זה מנחם וטעים!
כניסה למתכון 297 צפיות

מקלובה שווארמה בשר ואורז

מקלובה שווארמה בשר ואורז
12/1/2024 שעתיים ו-20 דקות בינוני
מקלובה שווארמה עם בשר אורז כרובית אפויה והמון טעם! עם בצל מקורמל, פטרוזיליה קצוצה, תיבול חזק וקצת סבלנות אתם תוציאו למשפחה או לאורחים ארוחה מרשימה יפה וסופר טעימה שהם לא ישכחו הרבה הרבה זמן, כדאי לנסות להכין בבית.
כניסה למתכון 269 צפיות

אורז עגול עם עשבי תיבול

אורז עגול עם עשבי תיבול
17/12/2023 50 דקות קל
אורז עגול עם עשבי תיבול סטייל סטיקי רייס שיוצא קצת דביק טעים ושווה שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו! עקבו אחר ההוראות ולא לשכוח מלח ופלפל :) ספרו בתגובה איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 157 צפיות

זיתים מבושלים ברוטב צהוב

זיתים מבושלים ברוטב צהוב
16/2/2024 25 דקות קל
זיתים מבושלים ברוטב צהוב - זיתים צהובים חריף פיקנטי טעים שווה לנסות להכין בבית ולשים על אורז לבן ואם אתם רוצים להפוך את זה לרוטב של קציצות תוכלו לעשות זאת בקלי קלות! נסו להכין בבית וספרו לי איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 143 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il