פודיק - Foodik

אוכל טבעוני מתוק

עוגיות טחינה וסילאן ללא גלוטן

עוגיות טחינה וסילאן ללא גלוטן
23/10/2020 30 דקות קל
עוגיות טחינה אתם בטח מכירים, אבל עוגיות טחינה מקמח טף? בטוח שלא! הכנו לכם עוגיות טחינה וסילאן ללא גלוטן עם טעם נפלא ומרקם מעולה, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס, לעקוב אחר ההוראות ולהנות ממתכון קליל במיוחד! 20 דקות הכנה, 10 דקות בתנור וזהו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 5270 צפיות

בראוניז טבעוני טעים

בראוניז טבעוני טעים
21/9/2020 45 דקות קל
מחפשים מתכונים מתוקים אבל שיהיו טבעוניים? הבאנו אליכם את המתכון הכי שווה בעולם! בראוניז טבעוני טעים תוך 10 דקות עבודה והכי חשוב טעים טעים! פאדג שוקולד רך ונימוח בפה, פשוט תענוג לחך, עקבו אחר ההוראות ותהנו מקינוח טבעוני מושלם שאפילו יותר טעים מהבראוניז החלבי המקורי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 4926 צפיות

פירה בטטה פרווה

פירה בטטה פרווה
14/2/2023 שעה ו-2 דקות קל
פירה בטטה פרווה טבעוני קל להכנה - תוספת לארוחת צהריים לחובבי הבטטה! אפשר להכין את זה לשבת או לארוחת צהריים לכל יום בשבוע, זה קל להכנה, זה מהיר, וזה פרווה למי שרגיש ללקטוז או מחפש משהו פרווה או לקהל הטבעוני, תהנו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3983 צפיות

איך להכין חלב מרוכז טבעוני

איך להכין חלב מרוכז טבעוני
26/6/2022 שעה ו-5 דקות קל
איך להכין חלב מרוכז טבעוני בבית בקלי קלות שישמש אתכם לגלידות פרווה / לגלידות טבעוניות / לקינוחים טבעוניים! עקבו אחר ההוראות ויצא לכם חלב מרוכז ביתי טבעוני מושלם ללא טעם לוואי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 2117 צפיות

אורז טנזיה מרוקאית

אורז טנזיה מרוקאית
11/1/2023 45 דקות
אורז טנזיה מרוקאית סופר טעים ושווה שאפשר להכין לארוחת צהריים לשבת או לחגים, לכל מי שאוהב אוכל מתוק קבלו מתכון קל וטעים, פירות יבשים, סילאן, מקל קינמון, אורז מפוצץ בטעם שיבוא לכם כמו כפפה לארוחת השבת או לארוחת הצהריים ליד העוף או אפילו לאכול אותו ככה מהסיר!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1814 צפיות

ג'חנון תימני אסלי מתכון

ג'חנון תימני אסלי מתכון
28/11/2023 12 שעות ו-50 דקות בינוני
ג'חנון תימני אסלי מתכון מוצלח ג'חנון עסיסי טעים מנצח של סבתא שושנה זכרונה לברכה, תנסו להכין לשבת המלכה ומבטיח לכם שיצא לכם ג'חנון חוויה! יש באתר גם מתכון לסחוג ירוק תימני של סבתא וכל הקישורים נמצאים בפנים, כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1705 צפיות

בצלים ממולאים צמחוני בטעם בשרי

בצלים ממולאים צמחוני בטעם בשרי
25/9/2023 שעתיים ו-15 דקות בינוני
בצלים ממולאים צמחונים בטעם בשרי מתכון פרווה מטורף שאתם חייבים להכין בבית! טבעוני צמחוני מה שבא כלם! אין פה טיפת בשר ומצד שני זה מרגיש ממש בשרי שזה מגניב לאללה, תנסו להכין וספרו לי מה דעתכם, הבצלים יתמוססו לכם בפה בביס אחד מושלם עם האורז העגול והתבלינים.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1266 צפיות

הום פרייז פרווה מופחת סוכר

הום פרייז פרווה מופחת סוכר
19/12/2023 35 דקות קל
הום פרייז מופחת סוכר פרווה טעים מושלם עם רוטב צ'ילי מתוק של TRU שיש בו פחות סוכר ופחות קלוריות וכמובן שאפשר לאפות את ההום פרייז במקום לטגן אותם. כנסו מיד.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 317 צפיות

חמוצים אסייתים

חמוצים אסייתים
12/3/2024 10 דקות קל
חמוצים אסייתים בקלי קלות תוך 5 דקות עבודה, להכין את התחמיץ לפי המתכון להוסיף את כל הירקות החתוכים לצנצנת גדולה, לשפוך את התחמיץ עד הסוף לחכות קצת שיתקרר ולהכניס למקרר. תוך יום יומיים תקבלו חמוצים אסייתים פשוט ממכרים!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 48 צפיות

גלידת בננה טבעונית 2 מרכיבים

גלידת בננה טבעונית 2 מרכיבים
25/3/2024 3 שעות ו-5 דקות קל
גלידת בננה מ-2 מרכיבים בלבד טבעונית פרווה שווה להכנה והכי חשוב ללא תוספת סוכר, אפשר לאכול אותה בתוך קערה קטנה או עם וופל, שווה וכיף להכין לכם או ביחד עם הילדים, גם טבעוני גם פרווה גם קינוח מהיר וקל - מה צריך יותר מזה?
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 19 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il