פודיק - Foodik

אבקת סודה לשתייה

פלאפל ביתי ירוק אוורירי

פלאפל ביתי ירוק אוורירי
20/9/2020 שעתיים קל
מכירים אתם זה שאתם אוכלים פלאפל טעים וחושבים לעצמכם "יאללה איך הכינו את הפלאפל הטעים הזה?" אז הנה, אנחנו נגלה לכם מתכון סודי לפלאפל ביתי ירוק אוורירי סופר טעים וקל להכנה! כנסו, עקבו אחר ההוראות ואנחנו מבטיחים לכם שיצאו לכם כדורי פלאפל מושלמים!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 48669 צפיות

מרק לקוסקוס צהוב עם ירקות

מרק לקוסקוס צהוב עם ירקות
11/10/2022 שעה ו-40 דקות בינוני
מרק לקוסקוס צהוב עם ירקות / מרק ירקות צהוב לקוסקוס הכי טעים שיש והכי קל להכנה! עקבו אחר ההוראות ויהיה לכם תבשיל נפלא לארוחת צהריים או לשבת לאוהבי מאכלי בית טעימים בסגנון הזה, אוכל מבושל טעים ומפנק! ישנו מתכון איך להכין קוסקוס במיקרוגל תוך 10 דקות עבודה באתר!
כניסה למתכון 18130 צפיות

דובשניות פריכות לראש השנה

דובשניות פריכות לראש השנה
30/8/2021 20 דקות קל
דובשניות פריכות לראש השנה - קינוח לראש השנה שיעשה לכם שמח על הלב! מתכון לדובשניות הכי טעימות בעולם! דבש, אבקת סוכר, סוכר חום והרבה אהבה במתכון אחד! מתכון למתחילים תוך 10 דקות עבודה ו-10 דקות בתנור ויש לכם קינוח שיבוא לכם טוב עם התה.
כניסה למתכון 5142 צפיות

עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה

עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה
1/12/2021 שעה בינוני
עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה ללא ביצים ללא תוספת סוכר והכי חשוב ללא מיקסר ועבודה קשה! פשוט לשים הכל בקערה, להעביר לתבנית ולהנות מעוגה סופר טעימה עם ציפוי שוקולד פרווה / גנאש שוקולד פרווה טעים ועשיר - עוגת יום הולדת חגיגית מושלמת!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 4704 צפיות

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה
19/9/2022 שעה בינוני
עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה ללא מיקסר בקלי קלות! עם אבקת סוכר ודבורים מבצק סוכר שיעשו לכם אחלה שואו על השולחן! תבנית קוגלהוף עם צורה יפה (מסיליקון-מומלץ!) שתיתן לעוגה נפח יפה גבוה ומיוחד. תכינו וספרו לי איך יצא - אין על עוגה פרווה עוגה אוורירית וטעימה.
כניסה למתכון 4684 צפיות

קציצות בקר ברוטב עגבניות וקינמון

קציצות בקר ברוטב עגבניות וקינמון
30/7/2020 שעה ו-15 דקות בינוני
מנה חורפית מנחמת טעימה ברמות! (כמובן שאפשר לאכול גם בקיץ:) )- קציצות בשר בקר ברוטב עגבניות משובח וקינמון, פשוט ללקק את האצבעות! אפשר לשלב את תבשיל הבשר הזה בצהריים, בערב, לשבת הקרובה או לכל זמן שתרצו, פשוט כנסו ותהנו ממתכון רשום מסודר ומתכון וידאו כיפי :)
כניסה למתכון 4093 צפיות

לחם טחינה כשר לפסח עם גרעינים ללא גלוטן

לחם טחינה כשר לפסח עם גרעינים ללא גלוטן
30/5/2021 45 דקות קל
מתכון ללחם טחינה כשר לפסח ללא גלוטן עם גרעינים ותוספות משגעות! גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, אגוזי מלך ועוד, לחם קל להכנה שיכול להחליף לכם בפסח את הלחם בלי שתרגישו! תוך 10 דקות הכנה תוכלו לקבל לחם ללא גלוטן סופר טעים ומתקתק!
כניסה למתכון 3073 צפיות

איך להכין חלב מרוכז טבעוני

איך להכין חלב מרוכז טבעוני
26/6/2022 שעה ו-5 דקות קל
איך להכין חלב מרוכז טבעוני בבית בקלי קלות שישמש אתכם לגלידות פרווה / לגלידות טבעוניות / לקינוחים טבעוניים! עקבו אחר ההוראות ויצא לכם חלב מרוכז ביתי טבעוני מושלם ללא טעם לוואי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 2117 צפיות

עוגת פנקייק חלבון שוקולד

עוגת פנקייק חלבון שוקולד
28/9/2022 25 דקות קל
עוגת פנקייק חלבון שוקולד ללא אבקת חלבון ללא תוספת סוכר! עוגה זוגית כ-86 גרם חלבון לכל העוגה עם מעדני מולר וחלב מועשר של חברת טרה - שווה במיוחד! החלב מועשר בויטמינים ונחשב לאיכותי במיוחד! מתאים למי שרוצה מסת שריר!
כניסה למתכון 1743 צפיות

באנים עם אסאדו מפורק

באנים עם אסאדו מפורק
26/9/2023 6 שעות קשה
באנים עם אסאדו מפורק וטחינה ירוקה, מפוצצים בטעם, עם מחבת MY PAN של מגנוס שמשלבת כמה פעולות במחבת אחת: אידוי, בישול טיגון ועוד. אסאדו רך נימוח מפוצץ בטעם שאתם חייבים להכין בבית, אפשר לאכול אותו איך ועם מה שרוצים!
כניסה למתכון 642 צפיות

קציצות עוף אפויות בתנור

קציצות עוף אפויות בתנור
10/2/2024 54 דקות בינוני
קציצות עוף אפויות בתנור מפוצצות בחלבון עם בטטה בצל מטוגן סלרי ועוד דברים טובים! במסה יש גם 3 ביצים שקושרות את הקציצות ומוסיפות עוד חלבון למנה! שווה להכין! עם תרסיס שמן ולתנור! אחלה מקור לחלבון למי שמתאמן בחדר כושר ולמי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא
כניסה למתכון 411 צפיות

מסבחה חומוס וחריף ירוק

מסבחה חומוס וחריף ירוק
1/2/2024 שעתיים בינוני
מסבחה / משאוושה גלילית אסלית אורגינל עם חריף ירוק כמו במסעדות שאתם חייבים אבל חייבים להכין בבית, זה קל להכנה, זה טעים, זה חם זה טרי והכי חשוב שיש לי פה סוד קטן שיתן לכם טוויסט למסבחה שתצא לכם מושלמת!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 120 צפיות

שניצלונים בבירה

שניצלונים בבירה
27/3/2024 20 דקות קל
שניצלונים בבירה מנה אהובה שאפשר לחסל בשניות! קריספי פריך טעים וממכר, ואל תדאגו, האלכוהול שבבירה מתאדה במהלך הטיגון כך שכל אחד יכול לאכול את זה בכיף. עם קטשופ ומיונז ואתם מסודרים :)
כניסה למתכון 25 צפיות

סלט כרובית טחינה וגרגירי חומוס

סלט כרובית טחינה וגרגירי חומוס
28/3/2024 50 דקות קל
סלט כרובית טחינה גרגירי חומוס ועגבניות מגי מנצח מושלם לשבת המלכה, כזה שאפשר לשים על השולחן ושכל אחד יהנה מביס ממנו. אפשר להוסיף לו גם צנוברים קלויים והוא יהיה עוד יותר מדהים ממה שהוא. פשוט שווה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 22 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il